Logo

Logo
Nieuwe Geuren

maandag 27 september 2010

Estee Lauder Sensuous Noir

Estee Lauder Sensuous Noir is de naam van de nieuwe damesgeur die begin oktober 2010 op de Nederlandse markt wordt verwacht.

Sensuous after dark. Mysterieus en verleidelijk. Gesmolten hout, Creme Noir en patchoulie omhuld door een rijk boeket van bloemen die 's nachts bloeien.

Sensuous Noir is de sensuelere en intensere variant van de in juli 2008 gelanceerde damesgeur Estee Lauder Sensuous. Sensuous Noir kent karakteristieke noten voor een sensuele geur zoals hout, luchtige bloemen, manderijn, en subtiele aroma's van benzoƫ, honing, vanille en amber. Sensuous Noir is sterker, overheersender en verleidelijker dan Sensuous.

De geur is verkrijgbaar in een opvallende fles van dik glas in een betoverende paarse kleur en versierd met luxe dop. Het gezicht van de reclamecampagne voor Sensuous Noir is het model Carolyn Murphy. De geur zal onder andere online beschikbaar zijn in een 30 en 50 ml Eau de Parfum.

1 opmerking:

  1. Ik ben heel erg benieuwd. Ik gebruik al jaren Estee Lauder Sensouis. Ik vraag me af of het nog beter kan dan die geur :D
    Leuk blog trouwens. Ik denk dat ik hier zeker vaker terug ga komen!

    BeantwoordenVerwijderen